Konkurs logopedyczny
Nie od dziś wiadomo, że gry planszowe mają wielu zwolenników. Podczas wspólnego grania dzieci, młodzież oraz dorośli nawiązują relacje społeczne, uczą się współdziałania i przestrzegania określonych reguł, uczą się wyrażać różne emocje, konfrontują się z uczuciem przegranej, wygranej oraz próbują panować nad złością i frustracją, ale też radością.Gry planszowe rozwijają sprawność motoryczną, spostrzegawczość, refleks, orientację przestrzenną i pamięć. Pozwalają także kształtować analizę i syntezę wzrokową i słuchową, usprawniają mowę, wzbogacają zasoby językowe. Ponadto rozwijają myślenie, wpływają na doskonalenie umiejętności matematycznych u dzieci i rozbudzają zainteresowania. Nauka z wykorzystaniem gier planszowych jest dla dzieci bardziej atrakcyjna, a dzięki temu szybciej przyswajają one wiedzę.
Mając to na uwadze na przełomie lutego i marca 2025 roku w naszej szkole zorganizowano konkurs logopedyczno-plastyczno-techniczny, którego przedmiotem było wykonanie gry planszowej z wybraną trudną głoską.
Komisja konkursowa spośród prac wyłoniła laureatów
Kategoria I (klasy I- III)
Miejsce I Dudkowiak Emilia – klasa III
Miejsce II Dudkowiak Jan – klasa Ia
Miejsce III Kaczmarek Stanisław - klasa Ib
Kategoria II (klasy IV- VIII)
Miejsce I - Patryk Jakubowski klasa VIa
Miejsce I - Karolewicz Filip - klasa VIa
Miejsce II Szczepaniak Adam – klasa Va
Miejsce II Kaźmierczak Stanisław - klasa Va
Miejsce III Jankowiak Zuzanna - klasa Va
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział, zwycięzcom gratulujemy.
Zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach
Monika Brodziak